Tyrväänkylän koulu

Tyrväänkylän koulu on alakoulu, jossa on luokat  on 1-6. Koulu sijaitsee Tyrväänkylässä 6 km Sastamalan keskustasta etelän suuntaan. Oppilaita koulussa on n. 80 lukuvuonna 2023-2024.

Tyrväänkylän koulu 2020

on koulu, jossa haluamme tukea jokaisen hyvää itsetuntoa yksilönä ja oppijana. Opimme sekä kantamaan että jakamaan vastuuta. Meillä on yhteiset pelisäännöt, joita me kaikki noudatamme. Näin voimme luottaa toisiimme, ja koulumme on sekä oppimisyhteisönä että työyhteisönä turvallinen. Teemme yhteistyötä toinen toistemme kanssa ja osaamme ottaa toiset huomioon. Meillä on aikaa: ihmisille, kohtaamisille ja asioille.